Ledenadministratie

Ik heb niet alle contributie voldaan maar ik kan de (openstaande) factuur niet meer vinden, hoe kom ik aan een nieuwe factuur?
Alle facturen zijn onder mijn.knbb.nl terug te vinden. Na inloggen kunt u de facturen onder 'mijn facturen' downloaden en middels bankoverschrijving...
Di, 29 Aug, 2017 om 12:41 PM
Wat is het bankrekeningnummer van de KNBB?
Voor betalingen aan de Koninklijke Nederlandse Biljartbond kunt u de volgende bankrekening gebruiken: IBAN nr: NL75INGB0000141842 t.n.v. Kon. Ned. Biljartb...
Do, 2 Jun, 2022 om 12:31 PM
Hoe kan ik de ledenlijst van mijn vereniging downloaden?
Log in op www.mijnknbb.nl. Weet u uw wachtwoord niet meer dan kunt u zelf een nieuwe opvragen. Klik onder uw naam (pagina 'home') onder de blau...
Ma, 2 Mei, 2022 om 1:52 PM
Hoe werkt mijn.knbb.nl?
Voor de werking van mijn.knbb.nl verwijzen wij u graag naar de handleiding welke u hier kunt raadplegen. Mocht u toch nog vragen hebben dan kunt u deze rich...
Di, 2 Jun, 2015 om 12:04 PM
Per wanneer moet ik mijn lidmaatschap opzeggen?
Het lidmaatschap van de KNBB loopt na het seizoen NIET automatisch af. Opzeggen moet vóór 1 augustusvan het huidige kalenderjaar. Indien u niet opzegt voo...
Vr, 4 Dec, 2015 om 11:08 AM
Waarom ontvangt de penningmeester niet de factuur voor de verenging?
 De secretaris is altijd onze eerste contact persoon en hij ontvangt in principe altijd de factuur voor de verenging, omdat hij kan muteren bij de verenging...
Do, 13 Apr, 2023 om 12:10 PM
Kan ik als penningmeester de factuur voor de vereniging raadplegen?
 Ja dat kan, log in bij www.mijnknbb.nl.  Ga hiervoor naar de Ledenmodule van uw vereniging via Mijn KNBB (zie onder uw naam bij tabblad HOME, een rood ...
Do, 13 Apr, 2023 om 12:01 PM