Indien een lid een betalingsachterstand heeft of één van de verenigingen waarbij het lid is aangesloten een betalingsachterstand heeft en de statutaire betalingstermijn is verstreken dan is het lid niet-speelgerechtigd. In de wedstrijdsoftware kunnen dan geen uitslagen worden ingevoerd.

Indien u of uw vereniging een dergelijke status heeft dan moet u zo spoedig mogelijk uw openstaande facturen voldoen. Via www.mijnknbb.nl kunt u (bestuurslid) te allen tijde de facturen inzien in de ledenmodule van de vereniging. Uiteraard kunt u ook contact opnemen met de ledenadministratie.


Heeft u nog geen inlogcode voor de ledenmodule dan kunt u deze zelf aanvragen: 

U kunt inloggen in mijnknbb

Klik voor een wachtwoord op ‘Wachtwoord aanvragen’.

Vul uw e-mailadres in en uw eigen bondsnummer en u krijgt per omgaande een mail (deze zou in uw SPAM-box kunnen worden bezorgd), ook kan hier enkele minuten verwerkingstijd tussen zitten.

 

Onder Profiel vindt u uw eigen gegevens en lidmaatschappen.

Onder “Mijn facturen” kunt u alle facturen zien die wij u hebben gestuurd en wat de status hiervan is. Deze kunt u openen door op de knop ‘inzien’  te klikken.


Verenigingssecretarissen of penningmeesters kunnen ook de gegevens van de vereniging inzien:

Log via uw eigen profiel in bij de Ledenmodule van uw vereniging en ziet u alle facturen die wij aan de vereniging gestuurd hebben en wat de status hiervan is. Deze kunt u openen door op de knop ‘inzien’  te klikken. Een betaallink via iDeal staat bij de facturen die nog niet voldaan zijn. Gebruik de link onder 'openstaande facturen' om alle openstaande bedragen in een keer te voldoen. Bij een succesvolle afronding van de iDealbetaling zal uw factuur op 'betaald' worden gezet en het speelverbod verwijderd.